We hebben een retourbeleid van 30 dagen, wat betekent dat je na ontvangst van je artikel 30 dagen de tijd hebt om een ​​retour aan te vragen.

Om in aanmerking te komen voor een retournering, moet uw artikel in dezelfde staat worden weergegeven als waarin u het heeft ontvangen, ongedragen of ongebruikt. U hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.

Om een ​​retourzending te starten, kunt u contact met ons opnemen via info@metic.nl. Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je een retourlabel en instructies over hoe en waar je pakket heen moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retourverzoek te hebben ingediend, worden niet geaccepteerd. U kunt altijd contact met ons opnemen voor eventuele retourvragen via info@metic.nl


Beschadigingen en problemen
Inspecteer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het artikel ontdekt, zodat we het probleem kunnen geloven en oplossen.


Helaas kunnen we geen retourzendingen accepteren van afgeprijsde artikelen of cadeaubonnen.


Ruilen
De snelste manier om er zeker van te zijn dat u krijgt wat u wilt, is door het item dat u heeft te retourneren en zodra de retourzending is geaccepteerd, een afzonderlijke aankoop te doen voor het nieuwe item.


Terugbetalingen
We zullen u op de hoogte stellen zodra we uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, en u laat weten of de terugbetaling wordt goedgekeurd of niet. Indien bevestigd, wordt u binnen 5 werkdagen automatisch terugbetaald via uw traditionele betaalmethode. Houd er rekening mee dat de enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt.
Als er meer dan 10 werkdagen zijn verstreken sinds we uw retour hebben vastgesteld, neem dan contact met ons op via info@metic.nl